Saturday, November 5, 2016

Zul Ariffin Sombong Lagi Dengan Peminat?

Bukan pertama kali kes sebegini berlaku, malah sudah beberapa kali Zul Ariffin diterjah dengan kontroversi yang sama. Baru-baru ini, seorang peminat yang hampa telah menyuarakan rasa hati di Facebook gara-gara pelakon berkenaan menolak pelawaan untuk bergambar.

BACA: Zul Ariffin Dimaki Enggan Bergambar Dengan Peminat?

zul-ariffin-sombong-lagi-dengan-peminat

Melalui luahan daripada peminat dan juga pemilik restoran di mana Zul Ariffin menjamu selera tersebut, pelakon berkenaan didakwa merasa tidak selesa apabila diajak bergambar selepas habis makan.

Bagaimanapun perkara tersebut turut menimbulkan perbalahan apabila ada pihak yang menyatakan bahawa dakwaan pemilik restoran berkenaan adalah palsu malah lelaki berkenaan juga sudah bersedia sekiranya perkara tersebut ingin dibawa ke mahkamah.

zul-ariffin-sombong-lagi-dengan-peminat_bawah

Begitulah ceritanya dan mungkin jawapan yang pihak Zul Ariffin akan balas semula nanti pun akan sama macam sebelum ini. Tidak mahu berpihak kepada mana mana pihak, semoga perkara ini selesai dengan cara yang baik. (rtky/s)

7-zul-ariffin-sombong-lagi-dengan-peminat-rotikaya 5-zul-ariffin-sombong-lagi-dengan-peminat-rotikaya 4-zul-ariffin-sombong-lagi-dengan-peminat-rotikaya 3-zul-ariffin-sombong-lagi-dengan-peminat-rotikaya 2-zul-ariffin-sombong-lagi-dengan-peminat-rotikaya 1-zul-ariffin-sombong-lagi-dengan-peminat-rotikaya
Load disqus comments

0 comments