Tuesday, April 18, 2017

“Ramai Mahu Berkenalan Sejak Jadi Janda”

Bercerai buat kali ketiga pada Januari lalu, Datuk Seri Vida akui ramai lelaki yang menghulurkan salam perkenalan kepadanya setelah mengetahui dirinya kembali solo. Namun keadaan itu membuatkan Datuk Seri Vida rimas dengan puluhan mesej yang mahu berkenalan dengannya.

BACA: Datuk Seri Vida Serik Untuk Kahwin Lagi

“Buat masa ini, pintu hati saya belum terbuka untuk menerima lelaki dalam hidup dan lebih selesa bersendirian. Jika ada sekalipun biarlah individu itu sanggup hidup susah dan senang bersama saya. Lagipun keutamaan saya kini untuk membahagiakan anak-anak dan perniagaan”

“Tiada masa untuk lelaki buat masa ini. Alhamdulillah, saya makin kuat mendepani hari mendatang bersama anak-anak. Saya baik-baik sahaja,” jelasnya kepada Harian Metro mengenai perkembangan terbaru dirinya selepas bercerai buat kali ketiga tempoh hari.

Dalam kenyataan sebelum ini juga Datuk Seri Vida pernah mengatakan bahawa buat masa sekarang dirinya sudah serik untuk berkahwin lagi, dek kerana kegagalan rumah tangga buat kali ketiga. Bagi menenangkan fikirannya, Datuk Seri Vida telah berehat seketika sebelum ini.

Terdahulu perkahwinan selama tiga tahun Datuk Seri Vida dan bekas suami, Fairuz Ahmad Zainuddin akhirnya musnah apabila pasangan itu sah bercerai di Mahkamah Syariah Ipoh, Perak 7 April lalu. Perkahwinan Datuk Seri Vida bersama jejaka itu merupakan perkahwinan kali ketiga. (rtky/w)

Load disqus comments

0 comments