Sunday, September 11, 2016

Di Sekitar Majlis Pernikahan Nazim Othman, Bella Dally

Bertemakan putih suci, majlis pernikah pelakon Nazim Othman dan isteri tercinta, Bella Dally telah berjalan lancar. Pasangan ini telah melangsungkan pernikahan di Hotel Promanade di Kota Kinabalu, Sabah.

BACA: Nazim Othman Dan Bella Dally Selamat Diijabkabul

Ahli keluarga terdekat dan rakan-rakan pasangan mempelai turut hadir memeriahkan majlis. Sebelum ini, Bella dan juga Nazim telah pun bercinta sejak tiga tahun lalu dan mengikat tali pertunangan pada November 2015.

Bella atau nama sebenarnya Nabilah Ali Dally, 25, turut menerima tujuh dulang hantaran daripada pihak pengantin lelaki dan dibalas sembilan dulang oleh pengantin perempuan.

Sementara itu, majlis resepsi disebelah pihak pengantin perempuan telah pun selesai diadakan dan majlis bertandang akan diadakan pada 17 September depan di Hotel Berjaya Waterfront, Johor Baru. Kami kongsikan bersama anda beberapa keping gambar sepanjang majlis pernikahan berlangsung. (rtky/s)

Gambar Ihsan: The Wedding Duo

1-sekitar-majlis-pernikahan-nazim-othman-bella-dally-rotikaya 2-sekitar-majlis-pernikahan-nazim-othman-bella-dally-rotikaya 3-sekitar-majlis-pernikahan-nazim-othman-bella-dally-rotikaya 4-sekitar-majlis-pernikahan-nazim-othman-bella-dally-rotikaya 5-sekitar-majlis-pernikahan-nazim-othman-bella-dally-rotikaya 6-sekitar-majlis-pernikahan-nazim-othman-bella-dally-rotikaya 13-di-sekitar-majlis-pernikahan-nazim-othman-bella-dally-rotikaya 12-di-sekitar-majlis-pernikahan-nazim-othman-bella-dally-rotikaya 11-di-sekitar-majlis-pernikahan-nazim-othman-bella-dally-rotikaya 10-di-sekitar-majlis-pernikahan-nazim-othman-bella-dally-rotikaya 9-di-sekitar-majlis-pernikahan-nazim-othman-bella-dally-rotikaya 7-di-sekitar-majlis-pernikahan-nazim-othman-bella-dally-rotikaya 6-di-sekitar-majlis-pernikahan-nazim-othman-bella-dally-rotikaya 5-di-sekitar-majlis-pernikahan-nazim-othman-bella-dally-rotikaya 4-di-sekitar-majlis-pernikahan-nazim-othman-bella-dally-rotikaya 3-di-sekitar-majlis-pernikahan-nazim-othman-bella-dally-rotikaya 2-di-sekitar-majlis-pernikahan-nazim-othman-bella-dally-rotikaya 1-di-sekitar-majlis-pernikahan-nazim-othman-bella-dally-rotikaya

Load disqus comments

0 comments