Wednesday, September 14, 2016

Wanita Gigih Mesej Suami Orang, Meroyan Tak Dilayan

Wanita Gigih Mesej Suami Orang, Meroyan Tak Dilayan

suami-org

Ini merupakan satu kisah benar tentang seorang wanita yang cuba berbaik-baik dengan suami orang melalui facebook messsenger. Kisah ini diceritakan semula oleh isteri lelaki berkenaan di laman FB ‘Kisah Rumah Tangga’.

Kejadian bermula apabila wanita terbabit cuba menghubungi suaminya di laman sosial FB dan dikatakan bekas rakan sekolah serta mempunyai hubungan ketika di sekolah.

Syukru alhamdulillah si suami tidak melayan wanita terbabit dan akhir diblock. Secara tiba-tiba wanita itu menyalahkan si isteri pula.

Jom baca kisah ini:

Asalamualaikum bismillah admin hidekan profil saya ya.

Disini saya mohon pendapat warga krt.. seorang wanita juga isteri org add fb suami saya, kononnya kawan lama satu sekolah, suami saya app perempuan itu terus mesej suami cerita kisah2 mereka dahulu suami balas saya hanya diam dan tersenyum..

Keesokkannya seawal jam 6 perempuan itu mesej lagi suami saya.. dah makanke,dah bangunke,tgh buat apa? Suami tak balas tapi tak henti2 dia mesej.. saya add tak pula dia app..

Tanpa pengetahuan saya rupanya suami dan unfriend dia.. dia add semula dan suami saya block sumpah demi Allah bukan saya yang block saya pun baru tahu suami saya dah block dia selepas perempuan itu bagi tahu saya..

Ini adalah mesejnyanya yang dia send kpd saya.. mohon warga krt baca dan nilailah wanita ini..

Saya dah kawin 15 tahun admin.. tq

Ini mesejnya;

14344063_1325832644107563_7228854761944866393_n

Mungkin ramai yang tak sedar, perkara sebegini mampu menghancurkan kebahagiaan orang lain. Diharap janganlah ganggu kebahagiaan orang ye. -PENMERAHDOTCOM

The post Wanita Gigih Mesej Suami Orang, Meroyan Tak Dilayan appeared first on PenMerah.com.

Load disqus comments

0 comments