Tuesday, September 13, 2016

Memang Psycho!! Wanita Dituduh Culik Anak Sendiri

Memang Psycho!! Wanita Dituduh Culik Anak Sendiri

psycho

Ini satu kes yang amat psycho dan mental apabila seorang wanita dituduh menculik anaknya sendri kerana wajah merek atidak mirip.

Seorang individu telah menghubungi wanita terbabit melalui WhatsApp dan bertanyakan soalan tidak wajar sehingga menuduh wanita ini menculik dua kanak-kanak terbabit yang didakwanya menyerupai anak Cina dan Pakistan.

Ini antara komen individu psycho terbabit:

“Taklah, risau juga sebab sekarang banyak kes culik anak. Mungkin awak salah seorang guna cara ini untuk dapatkan simpati orang. Sungguh anak-anak awak tak ada iras awak. Sebab itu saya curiga. Entah anak cina mana awak ambil dan bela, awak cakap anak awak.

“Awak kan duduk di Pulau Pinang, kota maksiat. Entah anak Indon mana awak ambil dan cakap anak awak. Atau awak ini ibu ayam, atau perdagangkan orang yang mana bila orang itu mengandung, awak ambil anak dia. Awak masih muda tetapi dah ada tiga orang anak. Sungguh saya tak percaya,”

Bagaimanapun, wanita itu menjelaskan bahawa dua anaknya itu mengikut bekas wajah suaminya. Dia juga menegur tindakan individu itu yang amat biadab secara tiba-tiba menuduh dan menghinanya tanpa sebarang sebab.

Teguran wanita itu membuatkan individu itu bertambah berang dan mula melemparkan kata-kata kesat terhadapnya. Wanita berkenaan kemudian mengambil tindakan mengabaikan dan tidak melayan mesej individu terbabit. Psycho!!

Ini perbualan penuh mereka: -PENMERAHDOTCOM

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

The post Memang Psycho!! Wanita Dituduh Culik Anak Sendiri appeared first on PenMerah.com.

Load disqus comments

0 comments