Wednesday, September 7, 2016

Emma Maembong Rimas Jadi Bahan Lawak Zizan Razak

Emma Maembong Rimas Jadi Bahan Lawak Zizan Razak

ema riomas

Pelakon jelita Emma Maembong akui tak selsesa dan rimas seringkali menjadi bahan lawak oleh bekas kekasihnya, pelawak popular Zizan Razak.

Dikatakan Zizan Razak kadangkala menjadikan Emma maembong sebagai bahan jenaka ketika membuat persembahan atau ketika mengacarakan sesuatu majlis.

Bagi Emma, Zizan seperti sudah tiada modal lain untuk membuat lawak.

Ini komen Emma Maembong:

“Secara jujur, memanglah tak selesa’kan? Benda saya dah move on, dia pun dah move on, jadi kenapa setiap program yang dia ada, mesti nak kena bahan saya. Memanglah kadang-kadang tak sebut tapi orang semua tahu benda khas tuju untuk saya”

“Saya pun dah tutup mulut, tak cakap apa-apa. Tapi bila dia nak buat lawak, tak taulah, dia macam takde modal lain. Saya tak tau sampai skearang ni masih nak bahan bahan saya lagi sedangkan saya tak bahan dia”

“Pergi event pun orang dah takkan tanya pasal dia. Saya rasa macam tak eloklah untuk nama saya, family saya bila dia nak buat lawak-lawak macam tu. Sebab saya pun ada perasaan juga,”

Apabila ditanya tentang hubungan dengan Kamal Adli, Emma mengatakan mereka masih berkawan dan tiada hubungan serius. -PENMERAHDOTCOM

The post Emma Maembong Rimas Jadi Bahan Lawak Zizan Razak appeared first on PenMerah.com.

Load disqus comments

0 comments