Tuesday, January 24, 2017

“Kena Jaga Badan, Suami Digilai Ramai Peminat Wanita”

Sebelum ini, Aeril Zafrel pernah diganggu wanita yang mendakwa ingin berkongsi kasih dengannya walaupun bergelar isteri kedua. Namun perkara itu dalam masa yang sama masih dalam pengetahuan isteri tercinta, Wawa Zainal.

BACA: Wawa Zainal Nafi Rumah Tangga Bergolak

Hebat bukan penangan ada suami kacak? Berkongsi cerita kepada Utusan Online, Wawa menyatakan bahawa mahu atau tidak, dia terpaksa pasang badan atau jaga badan kerana mengetahui bahawa peminat wanita gilakan suaminya itu.

“Memang saya nak kurus sebab sebagai selebriti kita kena jaga penampilan. Aeril setiap hari jumpa perempuan cantik, takutlah. Jadi, saya kena pasang badan untuk kekal cantik. Tapi sebenarnya, saya tidak cemburu pun”

“Mungkin saya kurang tidur sebab terlalu sibuk dengan kerjaya seni dan juga perniagaan. Anak-anak pun semakin lasak, jadi banyak bergerak,” jelasnya. Walau apa pun jawapan Wawa, golongan isteri pastinya faham perasaan tidak ingin berkongsi kasih, bukan?

Tapi Aeril sebelum ini juga menyatakan bahawa dia turut aktif membina badan demi isteri dan sebenarnya usaha itu juga adalah atas pujukan Wawa Zainal. Baguslah mahu sama cantik dan sado demi insan tercinta. (rtky/s)

Load disqus comments

0 comments