Thursday, September 1, 2016

“Jadi Bapa Tu Tegas Sikitlah Bodoh..” – Anak Marahi Bapa

“Jadi Bapa Tu Tegas Sikitlah Bodoh..” – Anak Marahi Bapa

anak

Ini satu kes yang di kongsi di facebbok bernama ‘Syafiq Iqbal’. Syafiq memuatnaik perbualan di aplikasi whatsapp menunjukkan seorang anak yang tidak mahu lagi dikatikan dengan ayahnya kerana tidak di beri wang.

Memang teruk layanan yang diberikan, sehingga akhirnya ayahnya mengalah ‘block’ anaknya itu yang dilihat tidak mahu dirinya dikaitkan dengan ayahnya itu.

Ini tulisnya:

Alhamdulillah akhirnya bapak aku BLOCK aku. Aku nak block malas lah. Aku tak suka block orang kat whatsapp.

Tapi bila bapak aku BLOCK aku. Lega siottt. Jangan amek tahu pasal aku lagi lah.

Ko dah tak nak bagi duit, tak yah bagi duit terus. Jadi bapak tu tegas lah sikit BODOHHH…

Kes ini menjadi viral sekelip mata kerana ramai yang mengatakan anak tersebut amat kurang ajar dan sanggup buat begitu hanya kerana duit. Jom baca perbualan tersebut:

1 (6)

1 (3)

1 (2)1 (4)1 (5)

1 (1)

Memang terkejut bila membaca perbualan ini. Kepada anak diluar sana yang masih ada ayah, hargailah mereka, nanti dah tiada anda akan terasa menyesal tetapi dah terlambat. -PENMERAHDOTCOM

The post “Jadi Bapa Tu Tegas Sikitlah Bodoh..” – Anak Marahi Bapa appeared first on PenMerah.com.

Load disqus comments

0 comments