Wednesday, August 31, 2016

Uqasha Senrose Dedah Status Hubungan Dengan Kerabat DiRaja

Uqasha Senrose Ulas Hubungan Dengan Kerabat DiRaja

uq

Pelakon yang penuh kontroversi, Uqasha Senrose tampil menceritakan kisah hubungannya dengan seorang kerabat Di Raja.

Uqasha mengaku hubungannya dengan seorang kerabat dikenali sebagai Tengku Bakar masih pada peringkat “berkawan” masih mengenal hati budi masing-masing.

Ini komen Uqasha Senrose:

“Kami masih dalam peringkat berkawan. Seperti orang lain, kami juga cuba mengenali hati budi masing-masing. Saya tahu bunyinya seperti klise, tetapi itulah yang saya boleh katakan.

“Selagi tidak diketahui jodoh dengan sesiapa, kita juga akan sentiasa kenal orang baharu,”

“Hendak dikatakan hubungan ini serius, jujur saya memang tidak berani berbuat begitu. Saya juga bimbang pisang berbuah dua kali.

“Saya enggan dikecewakan sekali lagi. Justeru saya selesa menganggap hubungan ini sebagai hanya kawan,”

Uqasha menyatakan dia sudah tiga tahun beliau mengenali Tengku Bakar. Walaubagaimanapun perhubungan mereka hanya semakin rapat sejak enam bulan lalu dan tida yang serius. -PENMERAHDOTCOM

The post Uqasha Senrose Dedah Status Hubungan Dengan Kerabat DiRaja appeared first on PenMerah.com.

Load disqus comments

0 comments